2015. május 22., péntek

ÁLOMSZÉP ! ujján tüll és horgolt csipkés hímzett - Jelenlegi ára: 1 Ft


EZEN AZ AUKCIÓN : ÁLOMSZÉP !!  az ujja valami csoda ( tüll + horgolás ) elöl hímzett is alul fodros LINDEX márkájú ( indiai )   felsőre  licitálhatsz , vagy vásárolhatod meg villámáron.  
Méretjelzése 38 as , de kérlek , hogy az általam mért méreteket is vedd figyelembe.
anyaga : szerintem pamut .  
ÁLTALÁNOS MOSÁST IGÉNYEL !  
Kérem , hogy minden képet alaposan nézzen meg , és ne 1 kép megnézése alapján licitáljon, vásároljon. a képek sok mindent elárulnak és sok sokszor sok hasznos dolog olvasható rajtuk.
a megadott postadij mérés után mért , kérlek az álatalm írt postázási módókat sziveskedjék elfogadni .  
LICITET CSAK NAGYON ALAPOSAN MEGINDOKOLT ESETBEN TÖRLÖK!!!! -kérlek ezt vedd figyelembe. Köszönöm!
A szállitási és garanciális feltételeket és az I oldalmat kérlek olvassa  el!
HA TÖBB TERMÉKEMRE SZERETNÉL LICITÁLNI ÉS AZOK KÜLÖNBÖZŐ IDŐPONTOKBAN JÁRNAK LE összegtől függően a licit lejárata után 7 napon belül részutalást kérek. HA EGY TERMÉKET VESZEL A FIZETÉSRE 1 HÉT ÁLL A RENDELKEZÉSEDRE , ELLENKEZŐ ESETBEN NEGATIV MINŐSITÉST ADOK!
KÉREM  HA MEGNYERT EGY TERMÉKET MINDENKÉPPEN A REGISZTRÁLT EMAIL CIMÉRŐL  IRJON NEKEM , mert sajnos ha más email cimről jön én már nem tudom követni, ha értékelést adok le én a vaterán megadott email cím alapján keresem ( hiszen másikat nem is tudhatok ! ) a megnyert áru tulajdonosát és emiatt adtam már le semleges értékelést , mert a partner nem a vaterán megadott emial címről írt számomra. Köszönöm !
A háztartásomban fellelt csomagolóanyagokat részesitem előnyben ( előtte nylonba téve ) és vastagon ragasztózva, ezért ne díszcsomagolásban várdd a terméket . Bubis, vagy postakész  boritékban sem, időm nincs 2 x sorban állni a  postán , előre pedig több darabot véve  befektetni nem szeretnék.  Tehetném dobozba is , de akkor a vásárló többet fizetne a postáért ami szerintem felesleges.
PÉNZT  CSAK AKKOR  FIZETEK VISSZA  HA A KÁRTÉRITÉST -  HA ELTÜNT EGY KÜLDEMÉNYEM  A POSTÁTÓL MEGKAPTAM !  - ajánlott  szelvényt  3 hónapig örzök meg.  
POSTÁZÁSSAL KAPCSOLATOS INFORMÁCIÓK a  szállitási  és  garanciális  fül alatt találhatók .  
Köszönettel: fendi 



Jelenlegi ára: 1 Ft

Az aukció vége: 2015-06-09 19:25
. ÁLOMSZÉP ! ujján tüll és horgolt csipkés hímzett - Jelenlegi ára: 1 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése